When hell brakes loose


Kan man något annat än att skratta åt denna patetiska dagen? Först så hamnade jag i ett megatjafs med en av mina lärare. Var arg som ett bi! Och hela dagen har jag fått kriga för att få fram min åsikt som ändå alla andra förutom då denna läraren instämmer helt med. Fy fan säger jag bara. Efter skolan gick jag och Emelie för att söka jobb och nej, inte någon lycka denna gången heller. Jag ger fan snart upp. Är inne i världens svacka just nu, där verkligen allt går emot mig. Inte för att jag vill låta som om det är synd om mig men det känns faktiskt bättre att gnälla av sig lite, och vilket ställe är bättre att förpesta med negativitet än just bloggen? Anyway, hoppas er dag har varit bättre än min. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara softa. Har inte gjort det på länge känns det som. Det kan behövas. Typ nu.


"THIS IS SPARTA!!!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0