Just get back up when it knocks you down


Blev ingen runda med Peppe idag så pappa drog ut med mig och körde lite och sedan åkte vi inom videomix och köpte ta-dah: Ben & Jerry's Phish Food! Chocolate ice cream with marshmallow, caramel & chocolatey shaped fish. Ja, det smakar lika gott som det låter... Och till det lite kaffe. Jag mår bäst! Kvällssolen lyser och jag fullkomligt ÄLSKAR människor som vågar stå för sina åsikter.

Imorgon ska vi och rida med klassen. Får se hur det går. Även om jag känner att det inte riktigt är min grej så ska det bli kul att göra något roligt med klassen för en gång skull. Kommer ju se duktigt löjlig ut i hästsadeln. Nu ska jag återgå till mitt tisdagsmys.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0