High above the chimney tops




Jag är i extas just nu! Ingen förutom Anna kan förstå min lycka just nu. Matte B är klart och jag fixade det! Det känns så obeskrivligt skönt. Att bara lämna tillbaka matteboken och aldrig mer öppna den igen. JAAA!!! We did it for fuck sake! Och det känns underbart.

Dagen har trots allt varit upp och ned. Berg -och dalbana. Först lät jag mig irriteras på nytt av samma gamla störningsobjekt men efter att jag fick reda på mitt betyg så släppte allt. För några minuter kändes det som om alla bekymmer var så långt borta och ingenting kunde stå ivägen för min lycka. Så nu går jag runt och svävar jag på moln små rosa moln och kommer förmodligen göra det ett bra tag. Härligt är vad det är!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är bäst gumman <3

2010-05-20 @ 18:43:34
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0