En härlig eftermiddag


Min bästa vän älskar att skrämma upp mig till max. Så nu ska jag ta tag i lite saker som jag kanske borde gjort för ett bra tag sedan men har skjutit upp gång på gång pga rädsla I guess. Ibland är det bra med en vän som fullkomligt skärmmer skiten ur en. Hur som helst så har vi haft en jättemysig eftermiddag. Emelie plockade upp mig när jag slutade och sen fick jag se den nya fina lägenheten. Kanonfin verkligen! Mamma Sandra bjöd på kaffe och fika och efter det tog vi en runda på stan i eftermiddagssolen. Mys!

Imorgon ska min engelskauppgift vara inne och gissa vad. Jag har inte ens börjat med den ännu. Inte så bra men jag har ingen ork! All min energi är borta. Gone. Icke existerande. Jag behöver en dos positivt tänkade tror jag. Just nu känns bara allt så blööhhh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0