Easy, easy like a sunday morning



Jag & Alexandra på Venezia för ett tag sedan... Jag saknar min bränna!!

Och jag är väl medveten om att det inte är morgon utan snarare eftermiddag. Men ändå, god morgon! Idag blir det slapp. Tänkte plugga matte men den idén gick i kross när jag upptäkte att jag hade glömt matteboken i skolan. Jaja, what to do. Då får jag helt enkelt plugga dubbelt så mycket imorgon. Inga problem.

Ja, vad ska jag säga. Jag har varit lite oaktiv vad det gäller bloggen i ett par dagar nu pga min söta gudmor är på besök. Dessutom springer det folk (mestadels resten av släkten) in och ut ur lägenheten för att hälsa på, så det är full rulle. But I like it. Nu ska jag ta mig en bit paj och chilla till lite Damien Rice. Ha en underbar söndag todos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0