Smile though your heart is aching




Nåja, då var måndagen avklarad. Imorgon är det nationellt prov i matte B och jag vill inte ens tänka på hur det kommer att gå. Är måttligt nervös redan nu. Hela denna veckan är praktiskt taget en ren mardröm. Prov efter prov, inlämning på inlämning.. JAG BLIR GALEN! Det positiva är att enligt min nedräkning så är det exakt 16 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och lämnar Sverige i två veckor. Det ska verkligen bli hur skönt som helst efter ett halvår med pissväder och plugg i mängder.

Och sen måste jag bara säga: God bless facebook! Vad gjorde man innan det fanns? Kommer verkligen inte ihåg. Jo, just det. Det var på den tiden man hade ett liv... Nu ska jag ta mig en kopp kaffe i soffan och mysa i min ensamhet. Eller ja. I min drygt 35 minuters ensamhet. Glöm inte att hålla tummarna hårt för mig imorgon! Och till er andra som också läser matte B: lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0