Ya tebya pomnyu


Jag har haft lite av en bloggsvacka på siståne men så det känns inte som lusten att skriva finns där. Vilket är lite synd för det händer en massa saker just nu för en gång skull. Mer än vad jag själv kanske förstår.

Idag har jag i alla fall haft världens kortaste och mest onödiga dag. Jag började vid ett, ryska och sedan engelska där jag pratade lite om min bok (som jag inte ens hade läst) och sedan var det slut. Jätteonödigt. Men nu är jag hemma igen och fredagkväll väntar, hihi! Nu ska jag snart klämma i mig gyros. Riktigt naaaaaajs om ni frågar mig. Och även om ni inte frågar mig så är det riktigt naaaaajs. Peace out for now.



Я знаю, сейчас ты далеко
Но так же скучаешь по мне, как я
Я не могу тебя не видеть и ждать
И с каждым днём мы всё дальше друг от друга

Никогда я не пойму...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0