Russian delicacies


Sitter i mitt rum och råpluggar ryska. Inte det roligaste man kan ha för sig på en lördagkväll men definitivt nödvändigt. Jag tror jag ska laga lite lapsha om jag får tid över. MUMS!!!! Det kommer i alla fall glädja pappa som tycker jag jag lagar ryskt alltför sällan. Men den matkulturen och mitt tidschema går inte riktigt ihop. Först tar det typ en halv dag att laga maten och sen ska man sitta i helst tre timmar och avnjuta den också... Baaaah, den tiden finns fan inte för mig längre. Too bad.

Snart är det påsk OCH DÅ blir det mycket russki mat vill jag lova. Åh, kulich! Göttmos. Nu ska jag återgå till mitt pluggande... Lataaah bitches!




Crazy 'bout them russian delicacies!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0