Keep breathing


Jag är så trött på falska, oärliga och rent av omogna människor så att jag kan spy! Väx upp någon gång. Vissa beter sig som om de fortfarande går på dagis och har ett jävla sandlådebeteende. Nej, sånt orkar vi inte med. Så rent allmänt så har dagen varit skit för min del, men imorgon är det nya tag igen.

Ikväll har jag en date med matteboken. Vi förstår inte varandra lika bra nu mera. Våra kommunikationssvårigheter tär på vårt förhållande och det är dags att bygga upp det igen! Med andra ord, jag fattar ingenting av matten som vi har prov på på fredag så därför måste jag plugga röven av mig. Typ nu. Puss!


Ulf: "Ouff, jag luktar skank i munnen..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0