Plugg plugg plugg



Study location: da floor

Varför pluggar jag aldrig på glosor och viktiga saker innan man ska ha prov på det? Varföööööör? Jag litar helt klart alldeles för mycket på ryssen i mig. Ja, den ryssen i mig som vägrar att lära sig simpla glosor som man borde kunna vid det här laget... Hate you Elena! Nej då, inte alls skitsofren...

Varför kan man inte utöka dygnet med några timmat? Känns inte som jag hinner med ett skit! Och ännu mindre när man ska ändra om klockfan och FÖRLORA en timme bara sådär. INTE OK! Nu ska jag återgå till min röriga verklighet. Later chicos and chicas!

You will have every kind of kiss,
in every kind of way,
in every possible place,
when you get here.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0