Lyckorus




Här sitter jag med en hög resolutioner. Ska läsa dem. Snart. Ska bara kolla runt lite på facebook först och dricka lite kaffe och kanske kolla lite tv... MEN SEN! Sen ska jag ta tag i det. Promise!

Imorgon drar ju som sagt FN-rollspelet igång och jag är helt cool lugn, vilket är lite smått oroväckande. Jag borde ju vara helt galen vid det här laget! Rätt skönt att slippa oron faktiskt. Det slösar bara på massa onödig energi. Idag träffade jag bästa vän för en snabbfika som blev vår längsta fika ever typ. Härligt. Och jag bara sprudlar av lycka! Ibland är hemlisar bara så awesome.

Snackade med Carlos igår. Vi komuniserar bara genom svenska och spanska numera hahaha. Don't ask. Han var den enda som fick mig att skratta och må bättre igår efter mitt lilla utbrott (inte så litet). Så Carlos, här är en kärleksförklaring till dig! Det finns ingen som kan få mig att skratta så mycket som du, trots att du är på andra sidan jorden. Din svenska suger, men gillar dig ändå. Alla som inte har träffat denna människan har verkligen missat något. Alla behöver någon som honom i sitt liv. Och nej, jag är inte kär/ihop med honom. Jag helt enkelt bara avgudar honom som den helt underbara vän han är! Så det så.

Med det sagt så ska jag ta tag i läsandet av resolutioner. Finns det något segare? Nu är i alla fall skjortan strykt, kavajen lånad (tack Emelie) och skorna framplockade. Pusst. Håll tummarna för mig. Lova. LOVA!!! Okej? Okej. Bra... tack. Puss!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hemlisar är jätteskoj ;) <3

2010-03-17 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0