Hey ho let's go


Vad vill folk mig egentligen? Lev era patetiska liv och låt mig va. Det som är mest störande är att folk vet exakt vilka knappar de ska trycka på för att irritera skiten ur mig, men believe me små äckliga skanks, jag bryr mig inte längre. So stop talkin' that blah blah blah, coz I ain't listening no mooooore... Mkaaaay? Göttmos.

Ryskaprovet gick fett fel. Helt åt pipan. Så jag kan med all säkerhet kyssa mitt MVG hejdå. What to do? Det var riktigt mycket och självklart kommer alltid det som man inte har pluggat på. Hursomhelst så ska jag ha en riktigt soft kväll nu som jag inte har haft på ett tag eftersom helgen gick ju åt till meningslöst plugg... Ja positiviteten sprudlar verkligen idag.

Och till er vänner/fiender som läser min blogg: VÅGA KOMENTERA! Jag ser ju att den lilla läsarkurvan ökar så smått, så var icke passiva ladys and gentlemen! Speak up vettja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0