Zombiemanda




Har inte sovit en blund inatt (det har jag ju förmodligen, men det känns inte så..) Hostmedicinen som alltid brukar hjälpa, hjälpte inte. Så nu går jag runt här som en zombie och försöker desperat att vakna till med min dunderkur: kaffe!

Snart kommer storebror förbi och ska hämta några saker och sen ska jag ta mig en riktig grekisk frulle ute på balkongen i solen. Kaaaaa-bam! Ser fram emot ikväll! Ska bli så kul att festa loss lite och träffa massa vänner igen. Har inte träffat så många sedan jag kom hem från Grekland faktiskt. Men som Ahmad alltid säger: tonight's gonna be a good night! Det kör vi på tycker jag!




Kommentarer
Postat av: Alex

ja äntligen ;D

Vad i helvede är det till vänster?

2010-06-24 @ 20:17:20
URL: http://megasalexandros.blogg.se/
Postat av: amanda

paaaaaaaaaaahahaha, yoghurt med honung såklart!! vad är du för jävla grek egentligen ?!?! ;)

2010-06-24 @ 20:21:06
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Postat av: Alääääx

Såg ut som något katten spytt upp (A)

2010-06-27 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0