Don't look back at a new direction



Nyårsafton i Goa. Egle, Alex, jag och någon snubbe. Good times...


Mötte upp tjejerna i stan och tog en kaffe och snackade lite skit idag. Alltid lika kul att se dom små liven, hehe. Och dessutom kom man hem med några kassar. Damn it. Jag som ska spara. Det blev i alla fall ett par leggins och en tröja från gina tricot. Det var sjukt mycket folk i stan! Nu märker man att turisterna börjar trilla in. Kö överallt och fullsatt på alla uteserveringar. Men jag gillar't!

Och äntligen gick jag och köpte mitt godis som jag har tjatat om i drygt 5 dagar nu. Det var inte så gott som jag trodde det skulle vara.. Varför är det så? Aja, kollade i alla fall på en sjukt rolig dansk film. Pappa behövde textat och jag blev arg. "Har du inte lärt dig ett skit på 20 år pappa? Dåligt. DÅLIGT!" Haha, lilla papi. Love him.

Och precis för några minuter sedan så fick jag ett efterlängtat samtal av mig lilla turk i Afghanistan. Alltså Alex. Det var så länge sen vi pratade. Blev så glad av att höra hans röst. Det skulle inte förvåna mig om även han har Sverigeplaner i sommar. Vi kom inte så långt försen samtalet bröts.. Dumma Afghanistan! I sådana fall lär det bli en rolig historia. Vågar knappt drop the bomb för mamma, haha. Nej då. Hon älskar mina galna vänner som tur är.

Nu ska jag slänga mig i sängen. Är dödstrött. Jag räknar dock med att bli väkt av ett obligatoriskt Theo-sms runt tre snåret, hihi. Godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka e de som ska komma?

2010-06-30 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0