We no speak americano




Jag har bara ett ord för midsommar 2010 - KLOCKREN! Så galet, så roligt, så freaking underbart! Vädret var kanon, något jag absolut inte hade väntat mig. Kvällen började med grillning, lekar, dans och massa andra roligheter hemma hos Hanna i Eldsberga och sedan bar det av till stan där vi träffade ytterliggare massa härliga människor och där allt bara blev mer och mer galet. Fo shooo. Drack inte mer än två shots (fan vad dyra alltså, att jag och Alexandra aldrig lär oss!) och en öl som Mohammed köpte till mig som jag inte ens drack så mycket av, utan gav bort haha. Så det blev inte som jag trodde det skulle bli. Att jag skulle ödsla mitt sista öre på öl. Gött mos Amanda! 

Seg är väl bara förnamnet på det man är idag. Klockan var runt 6 när jag landade i min sköna säng imorse. Idag blir det lite bakismys skulle jag tro. Det ryktas om grillning på innergården med grannarna. Låter inte helt fel en dag som denna faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0