Midsommar 2010 - Så galet, så galet...



Det började ju bra... Alexandra punkterade en cider när hon skulle klippa upp (?) flaket. MEN hon har ju smarta lösningar till allt den flickan så voila! Ett sugrör i hålet så slapp den cidern gå till spillo!


Lite alkoholhaltiga drycker..


Alexandra posar så fint i sin midsommarkrans och Victoria e hång på cidern


Hannas fina tal: "uhm... glad midsommar!" :D


Haha det jävla spelet! Bidrog till min ack så tidiga fylla...


Hanna blev söpen bokstavligen under bordet :)


Sen var det dags för gruppbilder....


...som blev mindre lyckade...


De fina poserna bara fortsätter, höhöhö...


Är inte riktigt hundra på vad vi håller på med här... men det ser ut som vi hade kul iaf x)


Bööööghöööög!!! Herregud, att Paulina överlevde... ;o


Jag och Alexandra gör oss redo för en pyramid medans Jannie flummar runt och resten kollar på. Känns tryggt detta...


Nääästan på plats!


Sekunderna innan raset, haha


Uhlalalaaaa vilken bild x)


Söta Jannie :)


Och så blev det dans runt Sveriges absolut snyggaste midsommarstång vid namn Paulina!


Äre bara jag som tycker denna bilden är så jävla skön ? x)


Klart att jag ska komma och flumma till allt..


Sen kom grannarna över och spelade lite kubb, trevligt vääärre


Köööööbbbb


Lite tjejmys inne på toan


Foto i spegeln ÄR ju bara ett måste


Kärlek, vad härligt :)


Sötaste lill-tjejen och sötaste Victoooria


MÖMMMSSSS!!


On out way into da city to shake them asses ;)


Nyktert!


Hanna unt jag


Träffade på några trevliga Sannarpstjejer på toalleten också, haha. Parteeey!




Haha V-I-L-K-E-N kväll säger jag bara! Så sjuk den var. En riktig maniac night men satan vad roligt vi hade. Men nu taggar vi om på nytt tjejer! Kalmar 2010, wooootwoooot!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0