Måndag




Hejsan sötnosar! Jag har varit uppe ett tag men går fortfarande runt och myser i min mjukisoutfit. Sweet! Sommarlov rocks säger jag bara! Dagens plan är att fixa lite med alla foton jag har samlat på mig på siståne. Måste se till att framkalla nu! Jag vet. Jag är väldigt oldschool med en fet betoning på väääldigt. Och det gäller inte bara foton. Utan musik, film, böcker, you name it! Men om jag ska vara ärlig så tycker jag inte det är samma charm i foton längre. Man tar ett kort - åh nej min näsa blev konstig - tar ett nytt - åh nej min panna ser glansig ut - okej vi retuserar det sen! Det var ju mycket roligare förr när man tog en massa kort och hade ingen aning om hur dom blev försen man hämtade ut dom. Haha fan vad geek jag låter! Aja, WHATEVER. Nej nu måste jag rusa. 


Hörs later, SMACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0