Kretabilder



Den obligatoriska fotoplatsen. Måste ha minst 50 bilder med posande människor härifrån x)


Pappa stoltserar med sin Goa -tröja


Vacker kväll...:)


Jag & mina söta lovebirds på terassen innan utgång


Jag & bror på Marikas bar


Våra fina drinkar! Goda var dom också ;)


Runt vårt stammisbord på Marika


Haha vackert vackert...


Sötnosarna


Giamas!


Sedan kom vi äääntligen till rock bar efter typ en veckas tjat från Amanda :)


En aaaaning påverkade kanske?


Bror med sin rom&cola


Detta kan vara den absolut coolaste lampan jag har sett! Jag ville ta hem den i handbagaget men fick inte... ;/


Påväg mot sunset. Man var lagom fräsh när man kom upp där efter att ha gått i världens brantaste backe i 35 graders värme.... En söt servitör kom dock och fläktade mig i ansiktet med drinklistan som tur var haha!


Oscar, Linn -plockepinn och bror mätta och nöjda


Sitta på terassen och softa.... Missmissmiss!


På bulgarresturangen (den var grekisk men bara bulgarer som jobbade.. hm)


Koukla mou och jag efter en kanonmåltid och några raki huhuhu ;)


My handsome bro!


Inne i Platanias "centrum"


That's it for now. Gotta run! Ha det bra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0