Just another summerday in strawtown




Tjeeeenare alla goa göbbar! Vilket väder vi har! Jag har intagit min plats på balkisen för i år och legat och chillat hela dagen. Så himla skönt. Mormor kom över med lite fika också så då satte vi oss och tog lite kaffe och skvallrade om stans danskar, haha. Nåväl. Imorgon så ska jag göra en liten impulsiv grej kan tyckas, som ni lär märka snart! Kanske, eller förhoppningsvis denna veckan.

Jag älskar att bli väckt av Theo's sms. I know. It's weird huh? Som klockan 3 inatt han skrev: "agapi mou, jag är så full!!" och sen sms:ar non stop hela natten tills han antagligen däckade, haha. Typ dog av garv i min ensamhet. Och jag som skulle sova "tidigt" igår somnade runt halv 5 på morgonkvisten. Jaja, fick mig ett gott skratt i alla fall... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0