Det der gør mest ondt, er alt det jeg savner nu




Stod det til mig havde jeg stoppede tiden.
Vi gled fra hinanden, nu har jeg en anden.
Og det er for sent, det ikke dig jeg holder om i nat.

Du har fået det, det bedste af alting, af hvad jeg kunne give dig.
Uden chancen, for at få det tilbage igen.

Det der gør mest ondt, er alt det jeg savner nu.
Det du giver videre nu, til en der ikke er mig.
Men det der gør mest ondt, det er det der gør mest ondt.
Når du smiler igen, elsker igen, rører igen - ved en der ikke er mig.
Når jeg ikke er din mere, det er det der gør mest ondt.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

kul att du anmält dig! allt bra?^^

2010-07-01 @ 09:46:14
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0