Mou lipis




Då var man tillbaka i gråa och trista Halmstad efter två helt underbara veckor på Kreta. Känns aningen surt i och med att jag hade kunnat stanna.. Vad håller mig i Sverige liksom? Jag har ingen skola, inget job, inget att göra alls. Kan ju lika gärna vara där och ha galet roligt med alla härliga människor. Saknar redan det! Kommer nog fundera på Miras lilla plan hehehe...

Så hur har resan sett ut? Har haft roliga nätter på platanias klubbar med Theo, Chris, Line, Thomas och massa annat skönt folk, varit i Elafonisi, Falasarna och självfallet Xania, twice! Shoppat, ätit och druckit gott, solat, badat, umgåts med nära och kära och helt enkelt haft det hur skönt som helst.

Kan go on hur länge som helst men just nu behöver jag sömn. Har ungefär sovit tre timmar sammanlagt de sista två nätterna så är rätt så sliten. Men imorgon kommer det bilder och förhoppningsvis går det lite snabbare att ladda upp dom här än vad det gjorde på facebook för gud vad tid det tog. Anyway, ha det bra alla söta.


KALI NIXTA




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag finns här!!! och därför måste du också finnas här, så där har du något som håller dig kvar!

2010-06-19 @ 12:03:18
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0