Powerwalk och tjejsnack


Nu har jag liiite mindre skuldkänslor för chokladbiten jag smällde i mig innan idag. Jag kom nämligen precis hem efter att ha varit ute och gått i drygt 2 timmar. Först följde jag med mamma på en powerwalk runt Nissan och när jag kom hem såg tittade jag på mobilen och såg att Kim hade ringt. Ja, hon ville gå ut och gå såklart! Haha... så det var bara på med skorna igen och ut på runda nummer två. Jag älskar våra promenader. Det är som terapi, hehe... ;) Hur härligt som helst!

Nu börjar snart fotbollen och självklart är jag taggad till max. Pratade lite med Carlos förut och vi är båda bombsäkra på att Spanien kommer att vinna hela skiten! Men en match i taget! Idag håller vi på Holland. Så alltså, Spanien - Holland i finalen :) Han sa även: "Amanda, du är den enda som är så egagerad, I love it!" Haha, ja det är faktiskt sant... Men är man ett Barca -fan så är man. Hursomhelst. Carlos, du kan vara lugnt. VI kommer vinna detta. Viva viva vivaaa España!!




En gammal bild på Kim och mig...



Kommentarer
Postat av: Nathalie

haft en bra tisdag sötnos?

2010-07-06 @ 21:01:18
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar: tackar :)



jag har också vart ute med en kompis, riktigt skönt!

2010-07-06 @ 22:51:13
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0