I'm in the corner, watching you kiss her


Imorse vaknade jag av att jag nästan frös rumpan av mig. Saaaatan vad kallt det var! Kollade på termometern och den visade 15 grader... Inte konstigt att man låg och darrade under täcket. Vart tog sommaren vägen liksom? Aja, nu sitter jag i alla fall och klämmer i mig lite glass. Jag har så sjukt ont i halsen! Hoppas bara det inte är halsfluss så man måste gå på pencilin så där lagom till vi ska till Kalmar... Nej, det får fan vänta! Går på glasskur istället ;)

I förrgår åkte jag tillsammans med familjen över en runda till Danmark. Det var riktigt mysigt. Jag har saknat att umgås som vi alltid gjorde innan, så det var verkligen en kanondag det där. Fick gosa med mina älskade små syskonbarn och prata danska. Härligt!! När jag kom hem var det bara att slänga sig in i duschen för sen kom Alexandra och Betel på lite förfest innan vi drog in till stan. Kvällen var kanske inte den bästa. Jag var arg som ett bi and I still am. Jag tål verkligen inte människor som tror dom är bättre än andra. Tack och lov har man ju så söta vänner som alltid gör det bästa av situationen och står upp för en. Gaahh, ni är verkligen underbara!

Igår var jag ute och åt med mamma och mormor på Harry's. Kycklingvingar såklart. Hade en jättemysig kväll och tanken var att jag skulle ut efter det men verkligen ingen var särskilt taggad så jag gick hem och kollade film istället. Det var nog lika bra det. Nej nu ska jag bara fokusera på att bli frisk. Maaaaan, det känns som om allt bara floppar just nu. Aja, det är väl bara en sån dära dag I guess. Hoppas ni har det bra i alla fall. Puss på er!




Jag & min söta systerson Neville på båten tillbaka till Sverige



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0