Worlds apart


Fan. Nu fick jag en sån där: "vill till Indien nu, på en gång -känsla". Alla mina pojkar är samlade i Delhi igen efter att ha varit utspridda över hela världen under några månader. Och min bachim, Alex, ringde för en stund sedan och vi pratade om allt som vi alltid gör. Gud vad jag saknar honom, Carlos och bästa Joe. Igår var det faktiskt 7 månader sedan jag träffade Alex och Carlos för första gången. Julafton var det. På Rudy's. Och det var magsikt. Vill bara vrida tillbaka tiden... I vanliga fall när jag pratar med Alex brukar jag fyllas av hopp och glädje, men nu var det mest jobbigt. Det gick knappt att hålla tillbaka tårarna. Jag saknar er...






So far away from where you are
These miles have torn us worlds apart
And I miss you
Yeah, I miss you... ♥



Kommentarer
Postat av: Nathalie

dom är från indien:D

2010-07-25 @ 18:08:26
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var gott också:D

2010-07-25 @ 18:25:34
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0