22 juli 2010


Godmorgon people! Sitter här och dricker lite kaffe och hör hur regnet smattrar på taket utanför. MYS!! I tisdags averkade jag och min fina vän Anna en härlig dag i Helsingborg. Lite fika, shopping, grekmat - kan det bli bättre? Igårkväll åkte jag hem till syrran i Fyllinge och grillade med familjen. Jag och Jessica satt mest och pimplade rosévin och busade med barnen hela kvällen. Ah.. familjekvällar - love it!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men lika bra är det. Att ta det som det kommer menar jag. Det är ju inget strandväder precis, så jag antar att jag stannar inomhus och bara chillar idag! Jag borde ta och rensa min garderob egentligen. Det känns som en perfekt dag för det. PS: en vecka var till Kalmar nu! Är vi taggade? JAA!!!








Några bilder från vackra Helsingborg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0