Fredagkväll


Det ser ut att bli en lugn kväll trots allt. Men lika bra är det. Jag har inte kommit någon vart alls med mitt skatbo (mitt hår) i och med att mamma kom hem och slänge upp en Ben & Jerry's mitt framför ögonen på mig. Har inte jag världens bästa mamma eller vad!

Sitter och sms:ar med Teo och försöker förklara hur min frilla ser ut, haha. Han undrade hur illa det var och jag svarade: I'm dealing with mission impossible here... Stackarn, han jobbar alltid. Trots sitt skadade ben. Finns det någon flitigare än den karln? Dont think soooo.

Imorgon har jag hört att det ska bli grymt väder. Får väl passa på att dra till stranden då kanske. Har ju inte badat en endaste gång detta året förutom i Grekland. Inte för att jag gråter några floder för det, men man kanske borde passa på när det ändå är fint väder liksom. 


Puss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0