Tylösand och Kräm


Okej. Jag suger på att blogga för tillfället men det är verkligen full rulle hela tiden. Ska bättra mig! Igår så fyllde mamma år så vi gick lite på stan, lunchade på La coca och bara hade det mysigt. På kvällen åkte vi ut till Tylösand för att se Sweet och Slade (Slade kom dock inte... lite tråkigt) men det var riktigt bra ändå. Efter det så kom min bror och körde mig till stan snäll som han är, träffade Kawar en stund och sen mötte jag upp Alexandra och Victoria! Kvällen började kanske inte som vi hade hoppats på med fötter som skadades och dumma pojkar som höll på att muppa sig men vi lyckades ändå att ha en riktigt rolig kväll, som vanligt! Jag träffade på så sjukt många människor. Gamla klasskompisar från Fylllingetiden, mina börders vänner, ja you name it... alla var där! Riktigt skoj!

Idag har jag lovat mamma att städa hela lägenheten, vilket jag inte känner mig så taggad för just nu kan jag erkänna. Men men... har man lovat så har man lovat! Ha det så bra. Puss!






På solgården i Tylösand...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0