Spanien i final!


Skulle ju fixa käket idag om ni minns. Det blev faktiskt jäkligt gott måste jag säga! "Pasta -Villa" blev namnet på min utsökta pastarätt. Dagen till ära liksom. Mamma blev glad. Mycket vitlök, mycket, tomat, mycket grekkryddor. Mums! Tro det eller ej, men jag har faktiskt mina ljusa studer i köket, hehe...

Nu ska jag snart lägga mig för kvällen. Jag tänkte gå upp tidigt imorgon och ta vara på dagen. Kanske springa en runda? Om jag kommer upp vill säga. Jag hatar ju tidiga morgonar egentligen... Nåja, vi får väl se vad som händer. Godnatt sötnosar ♥




Och inte för att vara sån men.... BAAAM!! Vad var det jag sa? Ole ole ole oleee, España är i final! Gud vilken lycka. Såg ni Puyols mål? Helt enkelt fantastiskt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0