Lambrusco Puglia





Fick precis ett sms från Jennifer. Hon åker till Grekland om bara några timmar! Är måttligt avundsjuk på henne! Jag älskar den känslan precis innan man ska åka. Det där gläjdesprudlandet och pirret av förväntan. Fan. Nu blev det jobbigt igen...

För att inte sitta här och tänka på Grekland (och för att det är riktigt gott) så dricker man rosevin mina vänner! Tog mig precis ett glas, det är passar perfekt nu på sommaren. Svalkande och bubbligt. Yummie. Pratade med Alexandra om utgång tidigare men det ser inte ut att bli något. Hon orkade inte och när jag tänker efter är jag inte heller så taggad faktiskt.

Imorgon är det spikat! Det blir en heldag på stranden i Ugglarp med hela familjen. Eller förhoppningsvis hela familjen.. Citerar brorsan: "Låter najs. Jag hänger med om jag inte är bakis dvs." Haha, that's ma bro... Nej, men just Ugglarp är något speciellt. Åtminstone för mig och mina bröder som är praktiskt taget tillbringade varje sommar där när vi var mindre. Så det ska bli kul att komma dit igen. Nu ska jag ta med mig mitt glas och sätta mig på balkisen ett tag och bara slappa...


Ha en fin lördagskväll ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara fråga. Är din Kreta-Teo den Teo som Kenza var tillsammans med ett tag?

2010-07-03 @ 23:35:31
Postat av: Nathalie

tack:) haft en bra helg?:)

2010-07-04 @ 20:33:44
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0