From Cyprus with love






Sitter och dricker mitt kvällskaffe ur min fina "From Cyprus with love -mugg" som jag köpte när vi var nere på Cypern förra året. Det smakar ljuvligt! Är nog inne på min tredje kopp nu...

Min mamma är för härlig. Jag sms-jävlas med henne nu bara för att hon är sjukt överbeskyddande över mig varje gång jag ska någonstans. Jag vet. Det är av kärlek och jag vet hur svårt det är för henne att släppa mig, hennes lilla mani, men jag börjar ju faktiskt att bli vuxen (svårt att tro, jag vet..). Men man jävlas inte med min mamma ostraffat. Keep in mind att hon är en dansk med ett hett temperament! För nu försöker hon para ihop mig med hennes vänninas son. IGEN! Japp, hänt förr och kommer säkerligen hända igen. Tack mamma, tack.... Skäm ut mig bara, gör det. Haha, nej då. Min mamma är en cooling ska ni veta och jag älskar henne med heeela mitt hjärta. Trots att hon skämmer ut mig ibland ;)

Nu ska jag slänga mig soffan till någon bra film. Imorgon hoppas vi på badväder och en härlig dag med massa roligheter. Ska faktiskt försöka komma i säng i normal tid ikväll. Försöka okej? Har en känsla av att det inte kommer bli så ändå men men.... hehe. Godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: Alex

Sånna muggar ska man inte dricka ur :O de är ju souvenirer!

2010-07-03 @ 04:27:07
Postat av: Nathalie

tack för omtanken och dina tips<3

2010-07-03 @ 10:12:33
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: amanda

alex: nej, det är en mugg alex.... och muggar dridcker man ur ;)

2010-07-03 @ 17:07:30
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Postat av: julia

jag har också varit i cypern,haha ;D

2010-07-07 @ 18:00:36
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0