En liten update


Förlåt att jag verkligen har sugit på att blogga de senaste dagarna, men det blir väl så när vädret är på topp I guess... Det har i alla fall varit full rulle för min del! Lördagen var galen. Helt störd. Kom hem klockan halv 11 morgonen efter och sen sov jag till fotbollen började. Såklart så vann mina älskade pojkar, och jag grät lyckotårar med Iker Casillas och säkert många fler! Folkfest nere i Spanien behövde jag inte och ville helst inte höra att det var, utan det förstod man ju. FUCK! Tänk om man var där... Hos faster och alla goa spanjorer. Aja, önsketänkade!

Idag har det inte hänt så jättemycket. Anna tittade förbi på en blixtvesit tidigare och sen la jag mig ute i solen, men insåg snabbt att det var för varmt för att ligga på en balkong i 35 graders värme. Skulle åkt till stranden istället men det blev det ingenting med. Ikväll blir det lugnt för min del. Det känns som om man kan behöva det faktiskt. Ha det bra, vi hörs!





Bjuder på två utav de mer "normala" bilderna från i lördags. Hade verkligen svinkul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0