27 juli 2010




Blää... Jag är fortfarande förkyld som bara den. Idag låg jag som en klubbad säl i min säng och sov fram tills att mamma kom inspringandes i rummet och vrålade: "Lever du?! Klockan är ett! Man blir ju orolig." Jag tänkte bara: So what? Vad ska jag annars göra? Lika bra att sova lite till... Som ni kanske förstår så händer det inte så värst mycket om dagarna när man bara går hemma och är sjuk. Det finns inte så mycket att skriva om direkt. Förutom hur mycket näsan rinner och hur äckligt hostan smakar då.

Om en stund ska jag börja att fixa och dona i min garderob. Den ser ut som Baghdad. Hittar ingenting längre. Kan ni fatta hur tråkigt jag har det? Jag frivilligt tar tag i det en solig dag som denna? Bööööhhhh.... Jag vill inte vara sjuk längre! Ohh, nu loggade Theo in!!! Måste ynka mig lite för honom också, hehe. Hörs later! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0