26 juli 2010


Inatt somnade jag klockan 4. Jag kunde verkligen inte sova! Jag låg och huttrade och frös, hostade och nös. Usch, jag hatar att vara sjuk! Som tur var så ringde Joe och så låg vi och snackade ett bra tag, tills jag till sist somnade. Jag älskar våra samtal. Vi pratade om att det ungefär bara är 5 månader kvar tills vi kommer ses igen och då kändes bara allt så jävla mycket lättare för en stund. 5 månader är ingenting! Och nu kommer det skumma. Han sa till mig att "imorgon garanterar jag dig att du kommer må mycket bättre. Jag lovar, jag känner det på mig och jag har aldrig fel." Jag tänkte typ: jajaja, jag ligger typ och dör här men blir nog bra... När jag vaknade idag så mådde jag faktiskt tro det eller ej bättre! Okej. Inte jättebra, men bättre. Spookie huh? ;) What can I say, den där pojken kan trolla!

Idag ska jag inte göra ett skit förutom att fokusera på att bli frisk. Jag måste dock knalla ner en snabbis till H&M för att köpa lite saker senare. Just nu funderar jag faktiskt på att lägga mig och kolla på One Tree Hill eller så kanske jag lånar Johannas Sex and the city -box... hm. Aja, hur som helst. Vädret verkar vara helt okej idag så alla friska människor kan ju passa på att njuta. Ha det göttans!




Joe på nyårsafton. Favorit i repris detta året? ÅH JA! Tequilaaaaa, wootwoot!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0