20 juli 2010


Okej. Here's the deal. Min blogg suger för tillfället, MEN jag ska ta tag i det också jag lovar... Så vad händer? Jo jag och Annoulla ska till Helsingborg idag! Kommer bli näjz... och varmt. Är orolig för Theo som skulle smsat när han kom hem, vilket borde varit för sisådär 3-4 timmar sedan, har panik för tillfället! Och nu till något skoj igen! The Kalmar countdown har börjat på riktigt nu. Eller aa... Det gjorde den igår egentligen när tjejerna och jag åkte runt i Victorias fina BMW och lekte gangstas, haha... Men i alla fall: 9 dagar kvar!


Nu måste jag rusa! Ha en bra dag allesammans...



Kommentarer
Postat av: Alex FRÅNKALMAR :D

KÄLMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ'

btw, jag sa ju att du var skåning!

2010-07-20 @ 20:30:53
URL: http://megasalexandros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0