16 juli 2010


Godmorgon cutiepies! Jag har sovit som en stock inatt, så nu är jag riktigt utvilad och redo för dagen. Ikväll kommer släkten för att fira mamma så det är mycket som ska fixas tills dess. Annars då? Jo visst ja. Det är bara drygt 2 veckor tills jag och tjejorna åker till Kalmar! Jag ser fram emot det som fan alltså. Kommer ju bli klockrent! Men nu måste jag göra mig i ordning för så snart mamma är redo så ska vi ner till stan och fixa en massa saker till kvällen. Vi hörs senare, ha en bra dag ♥






Kommentarer
Postat av: Nathalie

hoppas du får en bra dag:D

2010-07-16 @ 13:39:52
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Var med och tävla om att bli intervjuad på min blogg! Du behöver bara skriva att du är med samt mail så att jag kan kontakta dig! :D

Vinnare dras slumpmässigt ikväll.

Kramar från Molly

2010-07-16 @ 14:14:31
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0