1 juli, 2010


Okej. Ni kommer aldrig tro mig nu. Gissa när jag vaknade imorse... klockan nio! Det har inte hänt sedan jag var i Grekland.. typ. Och produktiv är bara förnamnet på det jag har varit! Jag har städat hela lägenheten och nu springer jag runt och fixar och donar med lite småsaker. Feeling proud. Dammsugningen går så enkelt när man dansar runt till The Killers liksom. Nu ska jag fixa det sista, duscha, fixa mig och sen får vi se vad som händer. Skulle behöva skutta ner till stan en sväng faktiskt.. Aja. Vi får se vad som händer. Ha en bra dag coolingar!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

det är bra med mig:) vad duktig du är! borde också städa och dona..

2010-07-01 @ 13:19:23
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0