You can't put your arms round a memory


Idag har varit en liten minimysdag. Jag började sent och gav mig friheten att sluta lite tidigare också så jag och tjejerna åkte till donken. Dom har fått tillbaka lionglassen! Som vi har saknat den. Vi var ju bara helt enkelt tvugna att passa på för vem vet när dom får för sig att ta bort den igen. McDonalds är så unpredictable liksom.

Ikväll är det plugg som gäller. Ryska står först på listan och sedan hade jag tänkt att börja så smått på geografin också. Imorgon är det fredag om någon har missat det. Så jäkla gött! Och på lördag är det utgång med Caisa, Alexandra och Viktoria. Bland annat. Det ser vi fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0