Would you save my soul tonight?



Mina fina Indiska tårtor som Lina hade bakat... Både goda och snygga!

Jag tror inte vodka och jag hör ihop. Det slutar aldrig bra för oss två... Hur som helst så var gårdagen hur awesome som helst. Skulle kanske inte trott att jag och min bror kan dricka lika mycket och lika snabbt! Somnade runt fem och vaknade för ungefär två timmar sen. Nu har precis bröderna varit här och ätit och tjabbat. Idag bli det ENBART slapp för min del. Måndag imorgon. Skola. Plugga. Blä.

Fick lite presenter också! Pengar (till en tatuering) som jag hade önskat mig, pengar, armband, en chockrosa resväska, fin liten skulptur och en biljett till P3 Guld 2010 på tisdag! Ska bli sjukt roligt. Sedan ska jag få några till presenter i efterskott också haha. Nu ska jag jaga chips. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0