Friendship or whatever




Jag känner mig så jävla besviken på människor just nu. Eller kanske mest SVIKEN. Det värsta är att jag inte har någon aning om vad jag har gjort för fel... Folk lackar ur helt. Men fine, jag kan ta det. Behandla mig som skit. Är det något jag har lärt mig att ignorera så är det hårda ord. Jag kan dock inte undgå att bli sårad den här gången. Jag hatar när folk tror så jävla mycket. Och sedan går och är sura över någonting som bara existerar i deras huvud. Är man vänner så är det väl sådant man ska kunna prata om? Eller jag kanske har fel. Jag kanske är ett svin utan att se det själv, vad vet jag.

En annan sak som stör mig är när folk tror att man är någon jävla ägodel. INGEN äger mig. Jag gör exakt det jag vill och stör det någon så är det väl synd för den personen. Det är mitt liv och jag lever det hur jag vill. Vill du vara en del av det så borde du ta och acceptera det.

Med det sagt så ska jag kolla lite på tv och bara inte bry mig om något eller någon. Ganska skönt när jag tänker efter. Imorgon är det fredag vilket betyder att jag ska hem till brorsan och fira honom lite. Kanske blir utgång sen också. Vem vet. En repris på förra helgen måste ju i alla fall göras snart! Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0