It's freaking awesomeness


Godmorgon på er...
Igår var en fullspäckad dag/natt. Jag kom hem runt 4 och sedan var det full rulle. Fick fixa mig rekordsnabbt för att sen åka ut till brorsan och Jimmy. Kvällen var trevlig. Vin och livliga diskussioner, thats how we role. Runt midnatt så mötte jag Alexandra, Caisa, Victoria, Alma och massa annat folk inne i stan - jag kom dock dock inte aldrig till tre hjärtan. Typiskt. Det bästa citatet från kvällen var från någon snubbe utanför La coca: "ni är precis som knatte(viktoria), fnatte(alex), tjatte(alma) och... blatte(jag)!" Hahaha.

Helgen är så sjukt välplanerad så att ni anar inte. Ikväll har Marre sin 18års fest i Fyllinge, vilket kommer bli svinroligt. Känner mig inte så taggad nu kanske men det kommer. Jag är inte den personen som tänker låta en liten förkyldning stoppa mig. Imorgon då, så ska jag på bio med tjej -ligan. Vi ska se Sherlock holmes, vilket jag tror är en riktigt bra film eller jag snarare hoppas att den är det. Kommer bli mysigt som attans i alla fall.


Nu blir det kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0