I gotta feeling


Det är full rulle här hemma. Dukning, städning, matlagning, tårthämtning, ditten och datten. GAAAHHH. Mamma stressar mig. Hur som helst. Idag har jag verkligen sovit ut på riktigt. Något som jag inte hade tid med när var i Goa haha. Ikväll kommer då släkten och ska fira mig och jag hoppas allt kommer bli så bra som jag har tänkt att det ska bli. 

Nu tänkte jag städa mitt rum för det ser ut som en soptipp. Det är ett sådant Amanda syndrom. Att antingen låta resväskan ligga kvar och ha saker i den i typ en vecka efter det att man har kommit hem ELLER att bara slänga ut alltihopa i en hög på golvet och säga: jag tar det när jag har tid.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0