Bday


18 år... myndig och allt det där. Wow. I like it. Vaknade tidigare än vad jag behövde idag pga jetlagen men det var ju rätt väntat. Så jag gick upp, gjorde mig i ordning och åkte iväg med mamma och handlade samt tog en snabb fika innan det var dags att åka till skolan. Det var sjukt roligt att träffa alla igen! Fick världens gulligaste present av mina flickor. Tack ska ni ha.

Så förutom att träffa alla igen så har jag faktiskt inte hittat något annat positivt med att vara tillbaka. Inte en enda sak faktiskt. Det är svin kallt ute, jag halkar runt och ser ut som en fjant för det mesta. Människor är kalla och stämningen som jag älskar kommer aldrig någonsin existera här. Yeah, det suger att jag måste bo här ett tag till men vad ska man göra?

Imorgon är det i alla fall fredag och DET gillar vi. På lördag är det lite fest och jag hoppas verkligen allt blir bra. Ser fram emot det riktigt mycket. Nu hade jag tänkt att ta en snabb dusch och sedan försöka sova lite även om det kommer ta emot lite att gå och lägga sig. Är van vid indiska tider. Eller. SENA indiska tider vilket innebär att jag inte ska sova försen om några timmar till. Säger i alla fall godnatt och tack till alla underbara som har grattat mig idag. Wow, ni är sjukt söta allihopa. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0