We all could use a fresh start


Vaknade galet tidigt imorse, men det var helt klart värt det. Imorgon behöver jag dock sova ut lite. Först ska jag träffa mina flickor för en fika på stan och en massa tjabb såklart. Resten av dagen kommer jag att tillbringa i mitt rum, med en pensel och en hink färg. Oh yes. Amanda goes målare. Så är det tänkt i alla fall. Det innefattar att jag hitta den absolut rätta nyansen imorgon när jag ska ut och shoppa färg. Det måste ju bli perfekt.

Jag älskar att måla om. Man hittar alltid några gamla saker man glömt att man hade. Sådana saker man bara kollar på och utbrister: "nämen titta" och sedan blir helt tårögd på köpet. Japp. Det hände mig nyss. Jag hittade en gammal nalle som jag fick från Emelie när jag typ var åtta. Jag älskar den nallen. Den är sjukt ful och att jag inte har någon aning vad den ska föreställa egentligen, men den har liksom blivit som en symbol för vår vänskap genom åren. Så det är det som gör den vacker.

Nej nu ska jag återgå till allt jobb och mäck som behövs göras innan man ens kan börja måla. Lite tjatigt men ack så roligt när man hittar gamla saker. C ya later aligator!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0