I väntan på att spacklet ska torka


En liten lista i väntans tider... Jag har inte så mycket annat att säga faktiskt. Mer än att jag är den största idioten på jorden och förtjänar en fet box mellan lysmaskarna. Tack å hej.


1. Namn? Amanda
2. Exakt ålder? 18 år och 10 dagar
3. Vart bor du? Halmstad
4. Bor tillsammans med? Mamma & pappa
5. Husdjur? Nej, men har haft och vill ha en hund
6. Färg på ditt hus? Vitt
7. När är du född? 14 januari -92
8. Klass? SPSP08
9. Vilket år tar du studenten? Nästa är det adjösss!!!
10. Något jobb? Nej, men söker.
11. Hur lång är du? 168 cm
12. Är du höjdrädd? Berors på vart man står
13. Duschat idag? Nej men ska snart
14. Kramat någon idag? Japp
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit? Frukost och middag
17. Dagens klädsel? Mjukiskläder, håller på att måla om
18. Dagens smink? Nada
19. Dagens sötnos? Min bror
20. Dagens roligaste? Min brors förklaring av hans indiska granne och hans upptåg hahah
21. Har du många vänner? Ja
22. Hur många har du kysst? Haha jag vet inte
23. Vem kramade du senast? Pappa
24. Hur många har varit otrogna med dig? Noll
25. Vem pussade du senast? En filur, tihihihi
26. Har du fått någon komplimang i dag? Nä  
27. Har du varit med i en rättegång?
Nepp
28. Vem tänker du på just nu? En vän...
29. Tror du att personen tänker på dig med? Kanske, isf inga bra tankar
30. Kan du laga mat? Ja det kan jag väl
31. Skostorlek? 39-40, BIGFOOT!

FAVORIT
32 Film? Det stora blå. Vet inte varför men den ger mig hopp.
33. Mat? Goansk mat... och grekisk såklart!
34. Dryck? Öl
35. Årstid? Sommar
36. Färg? Röd, blå, svart
37. Stad? Många. Men hm. Calangute och Larnaka :)
38. Land? Indien
39. Ämne i skolan? Skojaru? Orden favorit och skola går inte att ha i samma mening.
40. År? 1992
41. Låt? Dum fråga....

SENASTE
42. Personen du kysste? En filur, tihihihi
43. Gången du spydde? Min 18 års fest. För mycket vodka och för mycket tro på mina russian roots.
44. Gången du grät? Igår
45. Pizzan du åt? Åh, kommer inte ihåg vad den hette men god varen!
46. Gången du var i stockholm? Något år sedan
47. Personen du tänkte på? En vän
48. Gången du var riktigt arg? Kommer inte ihåg
49. Gången du var hög? Im always high

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beros på omständigheterna
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Leva eller dö? Leva
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Inget
58. Kaffepaus eller lunch? Kaffepause
59. Big brother eller paradise hotel? Same shit
60. Mörkt hår eller blont? Mörkt
61. Bruna ögon eller blåa? Gröna
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller stockholm? Just nu: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Helst båda om det går bra...?

ANTAL:
69. Gånger ditt hjärta brustit? För många 
70. Personer du älskar?
Ganska många
71. Personer du hatar/ogillar? Några få
72. Personer som sagt ”jag älskar dig”? Vet inte men troligvis en hel del
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Hahah.. pass.
74. Glassar du ätit på en dag? Antagligen en hel jävla del
75. Gånger du haft minnesluckor? En. TEQUILA BORDE FÖRBJUDAS!!!
76. Personer du saknar just nu? Jättemånga

BLANDAT
77. När ska du sova ikväll? När jag går och lägger mig
78. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Långben...?
79. Bryr du dig om antalet kalorier du får i dig? Ibland
80. Vad ska du göra i morgon? Måla mitt rum, yey!
81. Vem/vilka ska du träffa imorgon? Familjen och kanske en filur, vet inte ännu.
82. Sjöng du senast för? Mamma (hon råkade befinna sig i närheten)
83. Hade du senast en msnkonversation med? Alex
84. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Japp
85. Charmigt med en kille? En kille som kan sin musik och ....händer haha. 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
Vissa boneheads
87. Förtjänar att dö? Ingen. Va fan... haha
88. Kan du röra på öronen? Neeej??
89. Kan du slicka dig på näsan?
Nepp
90. Gör dig glad?
Mina vänner
91. Gör dig ledsen? Mycket
92. Vad vill du helst göra nu? Flytta
93. Önskar du att du slapp göra? Bli gammal
94. Vill du ha nu? Godis
96. Längtar du till? Sommaren 2010
97. Tycker du om dina betyg? Kunde varit bättre
98. Ångrar du i ditt liv? Inget. Allt händer för en anledning.
99. Vem vill du ska göra den listan? Den stackaren som har en lika lam kväll som jag



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem är denna "filuren" tro? ;O

2010-02-24 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0