Bad day




Inatt vaknade jag av en fruktansvärd smärta. Det kändes som om en elefant satt på mitt huvud och dinglade med benen. Bokstavligen. Så det blev ingen skola för mig idag. Gråter inga floder för det som ni kanske förstår. Det roliga med hela historien var i alla fall att precis när jag skulle skicka iväg ett sms till Anna om att jag inte kommer idag så fick jag ett där det stod: "Kommer inte idag. Är sjuk. Har så jävla ont i huvudet." Snacka om välplanerat.

Helgen närmar sig, därmed alla hjärtans dag. Men jag ä inte bitter. Ska spendera helgen med mina monkiiiiis. Det vill säga Anna, Mika och Alice. Supa bort alla hjärtans dag -ångesten? Ohja! Förra året minns jag att vi tog en mysig fika. Detta året måste det till lite larger actions. Nämligen vodka. Låter bra i mina öron.




Kommentarer
Postat av: Alice

Det kommer att bli så himla kul! xD

2010-02-11 @ 19:17:59
URL: http://alicebanelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0