Saturday night


Dagen har rullat på snabbare än vanligt tycker jag. Jag började med en mysfrukost framför tv:n och sedan gick jag och mamma till stan en sväng där vi mötte Johanna. För första gången i mitt liv gick jag in på myrorna idag. Det var Johanna som drog in mig pga dom hade så sjukt billiga och bra böcker. "10 spänn Amanda, 10 SPÄNN!" Haha, hon är för söt hon.

Ikväll ska jag och min käre storebror eventuellt ut. Får se hur vi gör men det hade varit skoj i och med att senast jag var ute var för.... hm, ett bra tag sedan. Nej, nu ska börja fixa min mat som idag blir revbenspjäll. Lite bättre än gårdagens varma macka. Ha en bra lördag everyone!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0