Nr 1 svartskalle





Mitt näst intill blonda hår efter Indienresan är nu historia. Det var dock inte meningen att det skulle bli svart som det är för tillfället... Nu ser man i alla fall att jag är pappas flicka haha. Har alltid velat ha min pappas kolsvarta hår med minilockar. Istället fick man brunt med guldstänk och spikrakt. Men men, vad ska man göra. Mamma blev nöjd och tyckte jag passade "så mycket bättre" i detta. Ja kanske det. Får vänja mig lite först kanske.

Håller på att plugga till FN-provet imorgon. Är det något man ska kunna så är det väl ändå det här. På tal om prov så fick jag tillbaka mitt geografiprov idag som jag var bombsäker på att jag skulle faila på. MEN ICKE! Var till och med bara två poäng från VG. Det ni.


KISS KISS, MMMMOOOAAHH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0