Girls just wanna have fun




Åtminstone mina girls! Igår hade vi en liten "Valentine's middag" hemma hos Alice. Det var verkligen superduper mysigt... Imorse blev det en mysfrukost i sängen till klassikern Eva & Adam. Eller heter den Adam & Eva? Aja, DEN i alla fall.

Det är ju som alla vet Alla Hjärtans Dag idag, något jag aldrig bryr mig om. Denna dagen är verkligen så överskattad. Varför ska man ha EN dag på året för att fira och visa extra kärlek när man borde göra det varje dag till den man älskar och inte bara för att det står i kalendern? Det är som någon jävla obligation. Nä, usch. Kärlek ska visas naturligt och inte för att man "ska" göra det. Fast.... jag fick visserligen ett väldigt gulligt sms imorse. Så jag får väl medge att lite gullegull -feeling är det väl ändå över denna dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0