Spökstaden








Usch nu blev det sådär jobbigt igen... kollar på en massa filmklipp från Famagusta med pappa. Dom sände ett program på kunskapskanalen innan som var spökligt likt mitt och pappas besök där nere för nästan precis 2 år sedan. Vår första och troligtvis sista gång i Famagusta tillsammans. Det var både fint men jobbigt kommer jag ihåg. Gråten satt i halsen hela tiden, men jag ville vara stark inför pappa kommer jag ihåg.

Jag hittade en video från 1973 (video nr 3), då det var fullt av liv och rörelse i Famagusta, så som min pappa kommer ihåg det. Så jag var bara tvungen att visa honom det och han blev helt tyst och sa: "Wow, hur hittade du detta? Otroligt... Det är så jag kommer ihåg det, det är så det var, fullt av liv... " Ska inte börja skriva ut mina åsikter och vad jag känner här. Vissa av er vet kanske det redan, annars är det väl inte så svårt att klura ut... 


Mou lipis pappou ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0