Out of the darkness and into the sun




Satt uppe halva natten och pratade men Ash. Det kändes mer lockande att sitta och lyssna på hans sjuka humor än att ligga sömnlös pga min jävla hosta... Hursomhelst, garvade jag som fan. Han är i särklass den roligaste människan i Candolim.


Idag vaknade jag med värsta whiskey -rösten. Inte alls kul. Så det blir till att tag det lugnt idag och bara chilla här hemma. Ganska skönt med tanke på antalet timmar jag har sovit denna helgen. Jag ska leta fram lite go musik, ett ritblock och några kolpennor, sen kör vi!



I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes 'til I touch the sky
And I'll make a wish, take a chance, make a change
And breakaway



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0